Seo meslek değil bir sanattır. Bu sanatı icra eden ve başarı elde dostlarımıza başarılarının devamını dileriz. İnternet ortamında mücadele veren işletmeler bir yerlere gelmek için büyük oranda efor sarf ediyor. Peki harcadığınız emeğin karşılığını alabiliyor musunuz? Veya başarılı olabiliyor musunuz? İşte bu sorunun cevabı tam anlamı ile askıda kalıyor. Çünkü bir çok projeden sonuç alınamıyor.
Seo bir yazılım yada kodlama değil yalnızca mantıktır.
Tabi bu mantığın bilgi deneyim ve tecrübe ile birlikte yürütülmesi gerekir. Aksi halde başarı elde edilmesi mümkün değildir. Seo konusu sabır ve kararlılık gerektiren bir çalışma şeklidir.
Yazılarımızda özellikle teknik terim kullanmamaya özen gösteriyoruz.
Araç ile amaç nedir?
Bu sorunun cevabını doğru şekilde verebiliyor muyuz?
İnternet ortamında başarı elde etmek gibi bir düşünceniz varsa: Önce araç ile amacın ne olduğunu iyice kavrayın. Projenizde kullanacağınız araçları işinize göre seçin. Sonra amacı oluşturun ve detaylandırın.
Dijital ortamda yaptığımız araştırmalarda bunun çok uzağında olan bir çok çalışma görüyoruz. Ülke geneline baktığımızda ise ticari alanda faaliyet gösteren işletmelerin bir çoğu sunduğu hizmeti şeffaf ve net bir şekilde ifade edemiyor. Sektörel anlamda kendini ifade edemeyen işletmelerin seo konusunda başarılı olması imkansızdır. Web tasarım aşamasında yaşanan sıkıntıların bir çoğu buradan kaynaklanıyor.
Konuyla ilgili üç sorunun seo konusuna olan bakış açısını değiştireceğini düşünüyoruz.
Bu uzun konuyu detaylı anlatmak istiyoruz. Bizi takip edin...
Seo bir yazılım yada kodlama değil yalnızca mantıktır.
Tabi bu mantığın bilgi deneyim ve tecrübe ile birlikte yürütülmesi gerekir. Aksi halde başarı elde edilmesi mümkün değildir. Seo konusu sabır ve kararlılık gerektiren bir çalışma şeklidir.
Yazılarımızda özellikle teknik terim kullanmamaya özen gösteriyoruz.
Araç ile amaç nedir?
Bu sorunun cevabını doğru şekilde verebiliyor muyuz?
İnternet ortamında başarı elde etmek gibi bir düşünceniz varsa: Önce araç ile amacın ne olduğunu iyice kavrayın. Projenizde kullanacağınız araçları işinize göre seçin. Sonra amacı oluşturun ve detaylandırın.
Dijital ortamda yaptığımız araştırmalarda bunun çok uzağında olan bir çok çalışma görüyoruz. Ülke geneline baktığımızda ise ticari alanda faaliyet gösteren işletmelerin bir çoğu sunduğu hizmeti şeffaf ve net bir şekilde ifade edemiyor. Sektörel anlamda kendini ifade edemeyen işletmelerin seo konusunda başarılı olması imkansızdır. Web tasarım aşamasında yaşanan sıkıntıların bir çoğu buradan kaynaklanıyor.
Konuyla ilgili üç sorunun seo konusuna olan bakış açısını değiştireceğini düşünüyoruz.
- Kullanıcılar ne diyor?
- Arama motorları ne diyor?
- İşletmeler ne diyor?
Bu uzun konuyu detaylı anlatmak istiyoruz. Bizi takip edin...
Son düzenleme: